W 2050 r. populacja osób 60+ ma stanowić aż 40 proc. ludności w Polsce.
Już dziś osób starszych jest blisko 10 mln.
Żaden biznes nie pozwoliłby sobie na pominięcie tak dużej grupy targetowej. Tymczasem mediowa grupa docelowa to nadal osoby w wieku 16-49 lat. Jak to możliwe?
Senior nadal postrzegany jest jako gorszy klient.
KILKA FAKTÓW
90% seniorów jest samowystarczalnych, a 30% regularnie pomaga finansowo swoim dzieciom i wnukom.
24 mld PLN to roczna nadwyżka budżetowa w portfelu osób 60+.
Co trzeci polski senior kupuje i płaci online.
Dojrzały klient to lojalny klient, który jest samozwańczym ambasadorem marki.
Jeśli chcesz dostosować swoje produkty lub usługi do potrzeb osób starszych, Silvercustom jest dla Ciebie
Usługa SilverCustom to kompleksowy i zautomatyzowany sposób profesjonalnego testowania oraz udoskonalania rozwiązań, których grupą docelową są osoby starsze.
JAK DZIAŁAMY?
Kombinezony geriatryczne umożliwiające testowanie produktów, aplikacji, interfejsów z uwzględnieniem ograniczeń fizycznych osób starszych.
Badania fokusowe na grupie użytkowników w wieku senioralnym umożliwiające testowanie produktów, usług czy aplikacji.
Eye-tracker umożliwiający testowanie produktów cyfrowych (stron www, aplikacji itp.) zarówno przez osoby starsze, jak i profesjonalnych testerów w celu wypracowania rekomendacji zmian.
Tworzenie założeń strategii marketingowej dla potrzeb klienta-seniora.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Omówimy potrzeby związane z Twoim produktem
Dostosujemy proces Silvercustom do Twojego produktu
Przygotujemy dokładny harmonogram i efekty działań